Bilderna från festen !

först när gästerna (shenie, Rebecca och nelly) kom så började vi med Miley tårtan!
 När vi blev klara hade vi godis överalt på tårtan, men den var ändå jätte god!
 Sen skulle dem gå tipsrundan som vi hade gjort, och Nelly vann, fast det trode hon verkligen inte, hon fick en mascara men hon hade redan en sån men det var lika bra med en till!
 Vi interljuvade alla tre också men det kommer senare ikväll eller imorgon!
Sen dansade vi och bar varandra från köket och till vardagsrummet och slängde varandra i soffan, vi hade jätte kul. Sen slängde vi oss från soffan och vi tog imot varandra.
Här får ni bilder från kvällen! 


Rebecca sitter på golvet efter vi hade bärt henne från köket :)

Tårtarn innan vi hade kastat på godiset :P

när vi hade kastat på godiset såg det ut så här :)

Hahhah sötisar :)

Nelly och Rebecca <3 äter tårtan

Hanna o Shenie men jag har nästan inga bilder på hanna förlåt hanna :(

Hanna, Shenie Nelly och Sophi :) tror jag :P

full fart framåt Shenie haah XD

Rebecca och Nelly :P

Dom ska springa med Jag ( sophi ) Hahha

Hanna haha party party !


// Sophi o Hanna

Förlåt att det inte var så mycke bilder på Hanna men hon tog mest korten :)




Kommentarer
Postat av: wilma

känner ni alla innan festen eller bara bjöd ni dom

2009-12-13 @ 18:32:20
Postat av: Anonym

Oh! Känner du shenie fogo? Hon som vann i My Camp Rock :D Ph :( Är avis nu! Jag älskar henne! Vet ni om hon har ej blogg?

2010-01-08 @ 22:27:51
URL: http://miileyblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0