Slut på frågestunden...

Vi vet att den var väldig kort men vi är tillsammans nu och vi tar chansen!

 
postat av no name: Heej ! <3

Asso de e såhär: ja typ ÄLSKAR Miley Cyrus. Men alla tycker hon e så töntig och alla gör narr av henne, så jag vågar inte säga att jag gillar henne och jag vågar inte ha planscher, bilder ochsåvidare på henne eftersom jag är rädd att alla mina kompisar ska tycka jag är töntig som gillar Hannah Montana! Vad tycker era kompisar om att ni gillar Hannah Montana och vad skulle ni gjort om ni var mig?

Tack för en bra blogg, kraaaam

Svar till no name: Vi vet exakt hur du känner, Sophi har också tyckt det varit pinsamt men jag (hanna) har aldrig tyckt det. Jag gillar henne och jag bryr mig inte om vad andra tycker, och jag lovar dej att dina kompisar kommer inte sluta vara med dej för att du gillar Hannah montana.
Våra kompisar gillar inte henne
(men dem gillar oss) och dem säger det till mig och Sophi, men vi forsätter att gilla henne. Det kan vara lite jobbigt ibland att höra hur töntig hon är, men våra kompisar tycker det väll är lika jobbigt att höra hennes låtar, men det är deras val att inte gilla henne och du har egna val!
Du har all rätt att ha affischer på din idol, det är likadant att någon får ha affischer på rihanna eller Jay-z. Hon är inte töntig tycker väl du? och det som spelar roll är vad du tycker, inte vad någon annan tycker! Du måste alltid veta
vad du själv vill.
Om vi var du skulle vi säga till våa kompisar, och om dem sa "Men hon är fett dålig" eller något liknande skulle vi säga "men vi gillar henne och det ska väll inte förstöra våran vänskap? För jag gillar den jag vill!"
HOPPAS ATT DU TAR ÅT DIG AV VÅRA RÅD...



Postat av Sofia:
Har ni gjort headern ?
Isf kan ni göra en till mig ?<3
det va jag som vann eran miley cyrus tävling ;)

SVAR: Nej, det är inte vi som gjort våran header men det är våran kompis storasyster, och vi är säkra på att hon kan göra en till dej, hennes blogg heter ronyajulia.blogg.se !
P.s förlåt för att du inte fått dina saker än, vi ska skicka den här veckan!



Postat av anonym: vad har ni för saker med Miley? (:

Svar: Vi har affischer , antekningsböcker, spargris (eller sparhannah), och ett STORT collage. Vi hoppas att vi får mer saker till jul :)

Såja, hoppas ni fick svar som ni hoppats på!

//Hanna o Sophi!


Kommentarer
Postat av: Sofia Eliasson

Kan ni gå in på min blogg och kommentera och kolla lite ?

ha det bäst <3

2009-11-22 @ 10:45:44
URL: http://endastsssofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0